NederlandsEnglish

Zoek een spreker

Martin Lindstrom

Expert in brand management

Martin Lindstrom is een van ''s werelds toonaangevende experts in branding. Sinds de introductie van zijn tien revolutionaire branding-regels adviseert hij een groot aantal internationale organisaties op het gebied van merkenstrategie. In zijn nieuwste boek, Buy.ology, behandelt hij de manier waarop ons brein merken interpreteert. Zijn inzichten worden onderbouwd door een zeven miljoen dollar kostend onderzoek met tweeduizend testpersonen, waarin een groot aantal bedrijfssectoren zijn bestudeerd. In deze wereldwijde studie wordt ook gekeken naar regionale verschillen en komt een goot aantal fascinerende nieuwe feiten aan het licht, naast misvattingen die in het verleden bij bedrijven tot een verkeerde omgang met hun merkenstrategie hebben geleid. In 2009 werd Martin opgenomen in de ''TIME 100'', de ranglijst van de honderd invloedrijkste personen in de wereld.

De macht van merken -volgens de meester

Martin Lindstrom

Meer informatie

Martin was tot 2001 de internationale COO van BTLookSmart. Hij is de oprichter en CEO van ZIVO, het grootste internetmarketingbureau in Azië en Oceanië, en medeoprichter van BBDO Interactive Europe (later FrameFab), het grootste internetmarketingbureau van Europa. Hij zit ook in de raad van bestuur van internationale bedrijven als Wotch, Hitwise en eKit.com. Martin heeft meerdere boeken over branding geschreven, waaronder Clicks, Bricks & Brands en, recentelijk, Brand Sense, waarin hij de wisselwerking tussen onze zintuigen en ons koopgedrag behandelt.

Wat heeft hij u te bieden?

Martin Lindstrom treedt al jaren als spreker op. Als visionair expert en leermeester op het snelgroeiende gebied van on- en offline-branding, onthult hij hoe u gebruik kunt maken van innovaties bij het opbouwen van sterke, internationale merken. Op basis van zijn onderzoek naar het ongebruikte potentieel van sensory (zintuiglijke) branding, laat hij zien hoe u de volgende generatie van brandinginstrumenten kunt herkennen en demonstreert hij stap voor stap hoe u een robuuste sensory branding-strategie kunt bepalen.

Stijl van presenteren

Martins energieke uitstraling en intelligentie zijn aanstekelijk. Zijn stimulerende presentaties zullen u inspireren tot handelen. Hij biedt ook omvattende consultancy-programma''s, interne trainingen en één-op-één-advies aan.

Talen

Martin spreekt in het Engels en Deens.

Wilt u meer weten?

Bel ons of stuur ons een e-mail om precies te weten wat hij kan doen voor uw evenement.

Hoe kunt u hem boeken?

Via telefoon of e-mail.

Thema's

  • Return-on-Investment Branding - Waarom werkt mijn merk niet?
  • B2B Branding - Groei door robuuste B2B Branding
  • Branding in 3 stappen - Vanuit het niets een merk bouwen
  • Contextuele branding - Intelligente merken
  • Sensory Branding - Het ongebruikte potentieel
  • Het merk Azië - Kansen op de Aziatische markt

Video

Hoe kunnen we u helpen?

Om meer informatie of een offerte over deze spreker te krijgen, druk op:

Contact

U kunt ons ook bellen:
+31 (0) 10 845 0198
+31 (0) 6 50 55 06 46

Of een mail sturen:
info@celebrityspeakers.nl

Gerelateerde links