NederlandsEnglish

Zoek een spreker

Cor Molenaar

CRM- en e-marketingstrateeg

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo Consultancy, gespecialiseerd in de ontwikkeling van e-marketingstrategieën en Customer Relationship Management (CRM). Door organisaties te adviseren op het gebied van commerciële internettoepassingen en CRM, overbrugt hij de kloof tussen marketing en technologie. Hij is hoogleraar e-marketing aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR).

"Winnaar van de ''The Netherlands Direct Marketer of The Year Award 1994''"

Cor Molenaar

Meer informatie

Cor Molenaar voltooide diverse studies in economie, marketing en informatietechnologie. In 1992 behaalde hij een master in verandermanagement aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en in 1997 promoveerde hij aan de Rijksuniversiteit Groningen op de toepassing van informatietechnologie in marketing. Cor is een beproefd expert in marketing, richtte Ogilvy&Mather Dataconsult op en was instrumenteel in het creëren van de airmiles-campagne Flying Dutchman voor de KLM. Hij is toonaangevend in zijn vakgebied: de relatie tussen sociologie, technologie en marketing. Hij verricht niet alleen academisch onderzoek maar adviseert ook bedrijven.

Wat heeft hij u te bieden?

Cor Molenaar stelt mensen centraal in de veranderingen die zich voordoen in de samenleving en de zakenwereld. Hij introduceert een combinatie van visie, onderzoek en business-expertise in een op de klant gerichte benadering. Zijn werk wordt niet alleen in de zakelijke maar ook in de academische wereld erkend. Hij heeft zijn sporen verdiend als adviseur voor bedrijven die waardevolle klantrelaties willen ontwikkelen en hij beschikt over scherpe inzichten in het perspectief van de topmanager. Al zijn presentaties worden afgestemd op de behoeften van zijn cliënten.

Stijl van presenteren

Cor Molenaar is een energiek spreker en briljant strateeg, en ontvouwt een enorme kennis in zijn indrukwekkende presentaties. Met enthousiasme, betrokkenheid en gevoel voor humor neemt hij zijn gehoor mee naar praktijkvoorbeelden van toekomstige ontwikkelingen - een reis door een nieuwe wereld.

Talen

Hij presenteert in het Nederlands en in Engels.

Wilt u meer weten?

Bel ons of stuur ons een e-mail om precies te weten wat hij voor uw evenement zou kunnen betekenen.

Hoe kunt u hem boeken?

Via telefoon of e-mail. Zie hieronder voor details.

Thema's

  • Hoe ons gedrag verandert in een virtuele wereld
  • De invloed van e-marketing op organisaties
  • Internet, winkelen-op-afstand, webstrategieën
  • CRM, direct marketing en one-to-one-marketing
  • Strategieën in e-marketing, e-commerce en e-business

Publicaties

  • 2013
    Actie! Noodplan voor retail
    Red de Winkel! Zo kan het niet langer
  • 2011
    Het einde van winkels?
  • 2010
    e-Marketing
    Shopping 3.0
  • 2009
    Het nieuwe winkelen. Shoppen, internet of beide
  • 2007
    Internet overleven
  • 2005
    Wisseling van de macht. Hoe ons gedrag verandert in een virtuele wereld
  • 2003
    De impact van de Ik-cultuur. Op maatschappij, marketing en organisatie (Best Management Book 2003)
  • 2000
    E-strategy (vertaald in zes talen)

Hoe kunnen we u helpen?

Om meer informatie of een offerte over deze spreker te krijgen, druk op:

Contact

U kunt ons ook bellen:
+31 (0) 10 845 0198
+31 (0) 6 50 55 06 46

Of een mail sturen:
info@celebrityspeakers.nl

Gerelateerde links